piątek, 1 sierpnia 2014

Eska Fit... Fap - przepraszam!

Odczuwam silną potrzebę wytłumaczenia się, bo TO (Link) jedna z głupszych i bardziej żenujących rzeczy jaką zrobiłam EVER. Próbowałam zrozumieć co kierowało pomysłodawcą prześwietnego programu z gatunku parafitness - "Eska Fit" w ESKA TV. Chodziło mi to po głowie od kiedy pierwszy raz go zobaczyłam. To co powstało, to inspirowana moimi przemyśleniami scena ze spotkania zarządu telewizji muzycznej o wdzięcznej nazwie DESKA TV. Powstało nawet logo! 
Zapraszam do obejrzenia filmiku 


Pozdrawiam, przepraszam, zachęcam do subskrybowania! :D:D:D:D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kuchnia jak z bajki, tyle że raczej nie z mojej.

Patrzę sobie w internety na inspiracje odnośnie wnętrz. Filmy pt.: “room tour”, gdzie znane osoby chwalą się posprzątanym mieszkaniem albo...