poniedziałek, 30 czerwca 2014

Koniec sesji blisko

Już mam serdecznie dość. Jeszcze zostały 2 dni sesji i 2 egzaminy. Dzisiaj oddałam ostatni projekt skończony przy ogromnej pomocy Adriana, który zrobił wizualizacje i mojej mamy, która zaopiekowała się moim małym dzieckiem. Już nie mogę się doczekać kiedy będę miała to z głowy. 
Tak już mi się nie chce... 
Dziecko zostało na tych kilka ostatnich dni sesji na wsi z babcią właśnie. Pierwszy raz bez mamusi i mamusia bez dzidziusia. Strasznie mi się za nim tęskni, ale też mam dużą motywację, żeby to wszystko jak najszybciej doprowadzić do końca. Nie mam czasu na nic poza studiami i a już mam ochotę zrobić coś głupiego. Coś czego nikt ode mnie nie oczekuje. Na początek oczywiście spędzimy z Francikiem kilka dni na beztroskim kulaniu się po podłodze. 
A póki co chodzą mi po głowie różne głupie pomysły. Zakładam bloga modowego i nowy kanał na jutube. Na razie tylko tyle: 
art. Georgina Gorgeous

Każdy jutuber prędzej czy później dorabia się swojego alterego. Czy ja też mogę? Oto panna jakich wiele... wiele osób nie trawi. Zarozumiała malarka, twierdzi że ma talent, ale czy ma coś więcej niż tylko wybujałe ego? Przekonana o swojej doskonałości postanowiła prowadzić poradnik malarstwa oraz przekazać światu całą swoją wiedzę o stylowym ubieraniu się. Każdy ma prawo do wyrażania się tak jak mu w duszy gra. Nie wszyscy jednak powinni to robić. To będzie mój komentarz na dziewczyny, które ciągle pojawiają się koło mnie tak niespodziewane jak nieproszone i zawsze potrafią zaskoczyć mnie nową dawką wyższości, impertynencji i ignorancji. 
Nie ukrywam, że ogromną inspiracją jest dla mnie Miranda Sings, której kanał bardzo serdecznie polecam - zaśmiewałam się do łez z jej filmiku z Zoellą 7 second challenge. I jej drugi kanał vlogowy PsychoSoprano

Na razie kompletuję fanty - klej do rzęs, odpowiednie ciuchy, testuję mejkap :) Myślałam, że zrobiłam sobie mocny makijaż... ale na zdjęciach wcale nie wygląda na mocny. Muszę się jeszcze dużo nauczyć

Życz mi powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kuchnia jak z bajki, tyle że raczej nie z mojej.

Patrzę sobie w internety na inspiracje odnośnie wnętrz. Filmy pt.: “room tour”, gdzie znane osoby chwalą się posprzątanym mieszkaniem albo...